LÖYSIN SEN!!!!!

Se on ihan uskomatonta, sillä tosiaan kävin läpi koko koneen ja tein laajoja hakuja monilla eri nimikkeillä (ja kirjoitan luvut aina saman nimen alle), mutta en sitä keskeneräistä lukua löytänyt, kunnes nyt. Olen niin onnessani ja samalla melkein vieläkin järkytyksestä jäykkänä, etten ole vielä uskaltanut lukea tuota kadonnutta karitsaani. Se vaan tupsahti eteeni kun tein kaikkea mahdollista muuta, ja se oli siirretty väärälle kovalevylle ja aivan omituiseen kansioon. Ja minä itse olen ilmeisesti sen tehnyt, koska ei tätä konetta kukaan muukaan käytä.

Paitsi ehkä se talon huoltomies, jolla on yleisavain tähän asuntoon, ja joka mitä todennäköisimmin salaa seuraa Sielujen puutarhaa, oli sitten käynyt (viime luvun lopusta suivaantuneena) siirtämässä sen piiloon sabotoidakseen jatkoa. No, onneksi ei ollut vallan roskikseen heittänyt. Hih.

Kai tässä voisi jo antaa itselleen luvan huokaista ja luottaa siihen, että kyllä se on nyt ihan oikeasti tallessa. Huvittavaa ja pikkipikkiriikkisen harmittavaakin (en kuitenkaan valita, kyllä tämä on parempi näin), että ehdin käyttää aika monta tuntia raapiakseni kasaan sitä mitä muistin, ja olin alkanut myös kirjoittaa sitä uudestaan... Kiinnostavaa verrata kuljinko enää samoja linjoja ollenkaan. No mutta, nyt mä sitten jatkan sitä!